keskiviikko 10. helmikuuta 2016

La Caleta, San Marcos & lähtö

Kävimme Andersin ja Amelean kanssa vielä San Sebastianissa toisen viikon keskiviikkona. Äiti ja minä kävimme rannalla lukemassa, vihannesmarkkinoilla ja porukalla vielä syömässä. Tästä minulla ei ole kuvia, mutta lisään niitä ehkä myöhemmin jos saan joltakin :)

Ihanilta naapureiltamme kuulimme myös La Caletan rannasta, jonne olisi inhimillinen patikkamatka. Päätimme sitten hypätä bussiin ja kavuta huipun toiselle puolelle selvittämään, minkälainen paikka se oikein on. Menomatkalla rinteeseen porotti armotona aurinko eikä tuullut yhtään, joten siltä osuudelta en ottanut ainuttakaan kuvaa, vaan keskityin hengissä pysymiseen.

Välineet kunnossa ja mukana.

Sieltä se pilkistää vasemmassa alareunassa!

There!

Kyllä näissä maisemissa kelpasi tallustella. Saaren hienouksia oli myös se, että jokaisen huipun takaa paljastui erilainen maisema. Voisi luulla, että käytiin useammassakin maassa!

Aloe.

Sain ystävän.

Hermiquassa bussia odottamassa, väsynyt mutta onnellinen.

Torstaina ei ollutkaan enää niin hyvä ilma, meinattiin äidin kanssa ottaa aurinko mukaan!

Haluttiin pitää pienet pirskeet Los Helechosilla ennen meidän reissumme loppua. Kaikki toivat vähän jotain, kuunneltiin musiikkia ja oltiin.

Opittiin syömään katkarapujakin oikeaoppisesti.

Beautiful people <3 äiti kuvassa läsnä kameran takana.

Agulon hautuumaa.

Viimeisenä päivänä käytiin vielä tutkimassa yksi kylän nurkalta lähtevä polku. Tässä esimerkki saaren maastosta ja erilaisesta kivestä.

Tuolta ylhäältä tultiin.

And suddenly, there was a churge!

Pöydät ja tuolit ja kaikki!

Tiesi olevansa saaren pohjoispuolella, kun tyrskyjä katsoi - ja kuunteli.

The streets of Agulo <3

Meidän huoneen ovelta. Tuossa tuli istuttua ruokailemassa, kahvilla, tarinoimassa naapurien kanssa ja datailtua. Taustalla portaat katolle.

Viimeisen aamun kahvi terassilla, viimeinen auringonnousu. Lauantaiaamuna lähdettiin pitkälle kotimatkalle, ensin taksilla San Sebastianiin, sieltä lautalla Teneriffalle ja Suomeen. Siihen päättyi miun ja äipän reissu ja jatkoin matkaa vaihtoon suoraan seuraavana aamuna Helsinki-Vantaalta. Siitä ja matkaväsystä lisää seuraavassa päivityksessa!

Goodbyes. Diana, minä ja äiti, omistaja Verena, saksalaiset ja ruotsalaiset. These people amongst other things made our holiday, we will miss you and remember you. Be good and good things will follow. Thank you <3